Qaseh Collagen


click to create your own
create your glitter text

Tuesday 19 July 2011

QASEH COLLAGEN-Soalan-->bila saya berhenti minum qaseh collagen adakah muka saya kembali kusam?

Collagen dalam badan akan berkurangan setiap hari, sebab itu kulit kita akan berkedut, kusam dan kendur. Oleh itu badan kita perlukan collagen tambahan utk mengelakkan kedutan yg cepat.
Ramai yg tanya kalau berhenti minum akan kusam or kendur semula ke?sebenarnya bukan sebab berhenti minum collagen tapi sememangnya collagen dalam badan kita berkurangan setiap hari mengikut peringkat umur, sbb itulah kitasebagai wanita kene minum collagen supaya melambatkan kedutan dan kenduran pada wajah dan badan especially bagi wanita yang ingin sentiasa kelihatan muda dan cantik.


[PERMASALAHANNYA ADALAH KADAR GLUTATHIONE DALAM TUBUH AKAN MENURUN SEJAK USIA 20 TAHUN SERTA TIDAK STABIL, LEBIH-LEBIH LAGI SEKARANG INI MAKIN BANYAKNYA PENCEMARAN UDARA, MENGUNAKAN PESTISIDE DAN POLA MAKANAN YANG TIDAK SIHAT. INI MENYEBABKAN PENURUNAN GLUTATHION SEMAKIN CEPAT]


Dan Qaseh Collagen adalah pilihan yang tepat kerana ia mengandungi L-Glutathion iaitu mampu melambatkan penuaan serta mampu mencerahkan kulit untuk satu badan bukan hanya dimuka sahaja. Manakala, kulit pula kelihatan bersinar dengan sokongan serbuk mutiara yang terkenal mampu memberi kesan kecantikan.
Selain itu, Qaseh Collagen mengandungi gum acasia yg memudahkan sistem pencernaan dan juga mampu mengembalikan kelangsingan badan. Ia juga bukan sahaja mencantekkan malah juga amat baik utk kesihatan.

No comments:

Post a Comment