Qaseh Collagen


click to create your own
create your glitter text

Tuesday 19 July 2011

Soalan Lazim :)

Kenapa sesetengah pengguna mendapat kesan yg cepat berbanding pengguna lain untuk melihat keputusan lebih awal berbanding dengan pengguna lain?
Setiap wanita mempunyai metabolisme yang berbeza, kimia dlm badan yang beza dan berat badan yg berbeza. Bagi mereka yang mendapat keputusan awal bermakna bahawa badan mereka telah menyerap komponen dengan baik. Terdapat banyak faktor seperti tekanan, gaya hidup, diet dan lain2 yang boleh menjejaskan keputusan. Oleh itu untuk mendapat keputusan yg baik haruslah menggunanya mengikut peraturan dan berterusan.

"Tahap glutathione dalam hati dikaitkan dengan keupayaan untuk menyahtoksik hati. Semakin tinggi kandungan glutathione, lebih besar kapasiti hati untuk menyahtoksik bahan kimia berbahaya. Biasanya, apabila kita terdedah kepada bahan kimia yang boleh merosakkan hati termasuk alkohol, kepekatan glutation di dalam hati dapat dikurangkan dengan ketara. Pengurangan ini membuat hati mudah terdedah kepada kerosakan. "

"tiada kesan sampingan untuk Qaseh Collagen walaupun dalam penggunaan jangka masa panjang. Seperti yg diketahui Qaseh Collagen merawat kulit juga kesihatan badan."

"Kami telah membuat penyelidikan dan amat yakin dengan produk ini terbukti bahawa ia benar-benar memberi kesan utk mengurangkan, kulit yang putih berseri, badan yang langsing dan sihat. Kami bersama-sama dengan beribu-ribu pengguna telah melihat keputusan dan tidak mengecewakan. Ia benar-benar mencerahkan kulit dalam tempoh masa yang singkat dan juga menggalakkan kesihatan yang lebih baik"

"Qaseh Collagen sangat selamat untuk digunakan dan tidak akan menyebabkan sebarang kesan berbahaya kepada pengguna walaupun pada usia muda, bagaimanapun, kami mengesyorkan pengguna harus sekurang-kurangnya berumur 18 tahun ke atas. Kami mahu memastikan bahawa mereka matang dan faham menggunakan produk ini. Ia penting kepada kami pengguna sedar dan memahami bagaimana untuk mengambil Qaseh Collagen yang betul dan mampu untuk mencapai keputusan dan tidak membuang masa dan wang."

"Berdasarkan kepada kajian kami, lebih baik mengambil minuman Qaseh Collagen dengan perut yang kosong. Badan anda berkemungkinan besar akan menyerap jumlah yang tertinggi kerana ia hanya tertumpu pada hanya salah satu bahan. Jika diminum selepas makan,  mungkin terdapat kecenderungan badan tidak menyerap sepenuhnya kerana sudah ada bahan-bahan yang terdapat di dalam perut yang boleh menghalang proses penyerapan."

"Untuk wanita yang mengandung tidak dibenarkan. Glutathione memainkan peranan penting dalam pertumbuhan janin, kesuburan dan proses bagi kehamilan yang sihat. Ia juga melindungi  ibu dan janin dari kesan kerosakan radikal bebas dan tekanan oksidatif. Walau bagaimanapun, Asid Alpha Lipoik adalah tidak digalakkan kepada wanita mengandung. Oleh itu, wanita yang mengandung dan juga yang ingin menggunakan produk perlu menunggu sehingga mereka telah melahirkan anak." 

No comments:

Post a Comment